hopel3ssly:

weallneedaxanax:

i-am-a-fucking-smurf:

thehipsterlifestyle:

rockpapertheodore:

christina-mcdonald:

Will reblog every, EVERY time.

what a helpful young person

I’ve this like 15 times and I still enjoy this!

i have waited 5 months for this back 

awww

WHAT

hopel3ssly:

weallneedaxanax:

i-am-a-fucking-smurf:

thehipsterlifestyle:

rockpapertheodore:

christina-mcdonald:

Will reblog every, EVERY time.

what a helpful young person

I’ve this like 15 times and I still enjoy this!

i have waited 5 months for this back 

awww

WHAT

(via issabissa-deactivated20140227)

Notes
810239
Posted
1 month ago
estelio:

fatbodypolitics:

freckles42:

nataliesama:

bagmilk:

karkatstuck:

tangarang:

fullmetalbukkake:

lafix:

A very bizarre bird was photographed in Venezuela recently. Meet the Potoo, which is rarely seen in daylight. - Imgur
NOPE

what the fuck is that

that looks like a god damn nightmare

and this is sound it makes

MOOOOOM

are you fucking kidding me it sounds like a 18 year old boy complaining to his mother because she cut off the wifi

Oh my gods, seriously, go listen to the recording, THIS DESCRIPTION IS PERFECT

omg I’m dying. The description really is perfect.

I AM ROLLING AROUND IN BED LAUGHING JESUS FUCK LISTEN TO THE AUDIO

estelio:

fatbodypolitics:

freckles42:

nataliesama:

bagmilk:

karkatstuck:

tangarang:

fullmetalbukkake:

lafix:

A very bizarre bird was photographed in Venezuela recently. Meet the Potoo, which is rarely seen in daylight. - Imgur

NOPE

what the fuck is that

that looks like a god damn nightmare

and this is sound it makes

MOOOOOM

are you fucking kidding me it sounds like a 18 year old boy complaining to his mother because she cut off the wifi

Oh my gods, seriously, go listen to the recording, THIS DESCRIPTION IS PERFECT

omg I’m dying. The description really is perfect.

I AM ROLLING AROUND IN BED LAUGHING JESUS FUCK LISTEN TO THE AUDIO

(via theintensityofbeingintense)

Notes
244111
Posted
1 month ago

assume:

sleepovers when i’m 10: omg guys we’re going to sTAY UP ALL NIGHT AND PARTY!!!!

sleepovers when i’m 15: if you fucking make a sound after midnight you’re leaving

(via theintensityofbeingintense)

Notes
170588
Posted
1 month ago

cornsaladsurprise:

tomhiddledong:

what the fuck is “”“young money”“” 

image

(Source: gayfather, via theintensityofbeingintense)

Notes
213929
Posted
1 month ago
sairobee:

how am i gonna be an optimist about this

sairobee:

how am i gonna be an optimist about this

(via kaleidoscopemonster)

Notes
16121
Posted
1 month ago

obstinatecondolement:

amorremanet:

thismissatomicbomb:

piercinaldhawthorne:

has anyone noticed clark kent looks a little bit like superman?

Don’t be ridiculous. Superman doesn’t wear glasses.

I keep telling you guys: he takes them off when he transforms.

That doesn’t make any sense, he wouldn’t be able to see.

(Source: justacraigularjoe, via hideandseekatmidnight)

Notes
113206
Posted
2 months ago
narobe:

if you ever get 0 notes on a post just remember i got -1

narobe:

if you ever get 0 notes on a post just remember i got -1

(Source: narobe, via iseeyouvefoundmytumblr)

Notes
138498
Posted
2 months ago

danielletheobscurest:

tastefullyoffensive:

Best of ‘Business Baby’

Previously: Small Fact Frog

Read all of these in an adult male voice lol.

(via theintensityofbeingintense)

Notes
79713
Posted
2 months ago
TotallyLayouts has Tumblr Themes, Twitter Backgrounds, Facebook Covers, Tumblr Music Player and Tumblr Follower Counter